A modell a mélyen bevágott, fecskefarokra emlékeztető farok része után kapta a nevét. Ez a bevágási módszer hosszú kísérletezések után vált elfogadottá, ez tűnt a legpraktikusabbnak. Ez a rendkívül érdekes külsejű repülőgép enyhe szélben repül igazán jól, de zárt térben is jól repül. A repülő egyetlen papírból készül, vezérlőfelületek nélkül. Az egyensúlyi helyzetét az egész gép meghajlításával tudod szabályozni. Indításkor a hüvelyk és a mutatóujjad közé fogd, majd finoman engedd el. 

 
1. Hosszában hajtsd félbe az álló lapot, majd nyisd szét. Most hajtsd félbe keresztirányban is ismét nyisd szét. Ezután hajtsd be a lap felső szélét a hajtásvonalhoz.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2. Még kétszer hajtsd be a lap felső szélét a hajtásvonalhoz, és végül az eredeti hajtásvonal mentén .
 
 
3. A középső hajtásvonal mindkét oldalán mérj 2,5cm-t és rajzold be a vonalakat. A vonalak mentén hajtsd be, majd nyisd szét a papírt. A széleken a lap aljától mérj 7,5cm-t és kösd össze a pontokat.
 
4. Az ábra szerint végezd el a méréseket és rajzold be a vonalakat. A vastag vonalak mentén vágd ki a vezérsíkot. A kivágott papírdarabkákat nyugodtan eldobhatod.
 
5. A függőleges hajtásvonalakat megerősítve alakítsd ki a géped formáját. A szárnyvégeken ragaszd le a ráhajtásokat, de ne ragasztózd be a 2,5cm-nél szélesebb sávot! A géptörzs hátsó részén mérj 1,3cm-t és rajzold be a függőleges vonalat. Az ábrán vastagon jelölt vonal mentén vágd be a törzsét, és ellenkezőleg alakítsd ki a függőleges vezérsíkot.
 
 
6. Csak az orr részt ragaszd össze, a törzs maradjon nyitva. a szárnyakat úgy állítsd be, hogy repülés közben vízszintesek legyenek!
 
Jó szórakozást! 
 
Köszönjük a segítséget az 1like.blog.hu-nak!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://papirrepulok.blog.hu/api/trackback/id/tr763081016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.