A mai napon rendhagyó módon nem egy papírrepülőt fogok bemutatni nektek, kicsit játékosabbra veszem a figurát. Ez annak köszönhető, hogy elértük Facebookon a 100fős rajongótábort. Ami a blog kitűzött céljai között szerepelt! :) Ezúton is szeretnék kérni mindenkit, hogy aki kedveli az oldalt, kattintson jobb oldalt a menüben a Papirrepulok a Facebookon Tetszik gombra! (Akinek nem tetszik még véletlenül se tegye ! ) A valós rajongótábort szeretnénk vele felmérni. Nem a létszám a lényeg. :)

Jöjjön a játék:  ma délelőtt találtam, szerintem nagyon szórakoztató. Szeretem az ilyen egyszerű, de nagyszerű időrabló játékokat! :)
Mindenkinek kötelező megosztani a legjobb elért eredményét kommentben!

Az én legjobb eredményem:

 

 

 

 

 

 Gondolom ezt sokan túlszárnyalják már az első 10 percben… nincs mit tenni, nem vagyok egy nagy játékos.Viszont játszani szeretek. :) 

 

 

  

Várom az eredményeket!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://papirrepulok.blog.hu/api/trackback/id/tr172390746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha a posztban a képre kattintva nem lenne elérhető a játék, akkor ezen a linken eléritek.

togeproductions.webs.com/Projects/AWindyDay/

Üdv,
Imoticalis
Nekem az oldalon azt írja ki, hogy NOT FOUND
süti beállítások módosítása